《Inside Out》出續集!預告睇住先

2015-08-17 13:02:47
張心怡

香港輕新聞編輯

【香港輕新聞】據時尚資訊網站Cosmopolitan報導,《玩轉腦朋友》(《Inside Out》)票房大熱,Pixar再接再厲出續集,將於十月推出,預告片已放出。

續集短片名為《Riley’s First Date》,講述第一次有男仔到屋企搵Riley,而爸爸媽媽就即刻好緊張,驚十二歲的Riley拍拖。短片此次就反觀爸爸媽媽腦中的五種情緒,表現他們的緊張心情。

(男仔屋企搵Riley。圖片截圖自youtube視頻) (男仔屋企搵Riley。圖片截圖自youtube視頻)

[embed width="" height=""]https://youtu.be/f_dj_LaODbg[/embed]

《玩轉腦朋友》今夏全球上映,票房超過六億港元。香港廣東話版由林二汶、王菀之配音。講述女仔Riley的情緒由五位「腦朋友」控制,其中代表歡樂的「樂樂」和憂傷的「憂憂」迷路,導致Riley性情大變,由開朗樂觀變得憤世嫉俗。影片不僅賺得盆满钵满,更贏得好評睇到個個眼濕濕。

發佈於 奇聞趣聞
By 2015-08-17

手機分享本文: