田北辰證午飯游水可行 邀CY「跳海」

2016-03-11 16:43:23
張心怡

香港輕新聞編輯

(截圖自田北辰FB) (截圖自田北辰FB)

【香港輕新聞】新民黨立法會議員田北辰在社交網站上載泳照,撐特首梁振英日前關於興建中環泳棚,方便上班族午飯後游水的提議,說提議是可行的,引起網民質疑。他昨晚又表態,指網民叫他跳海,「聞說CY游水好叻」,希望梁振英可以陪他一起「跳海」。

田北辰昨日在FB發布相片,戴白色泳帽,手持香蕉及雪梨,稱要試試1小時是否夠時間游完水再食飯,而結果是「得嘅!」田二少又好心提示,因為食飽不適合即刻游水,所以「一定要游完水先好食嘢」。而游完水之後,因為身體較易吸引營養,所以為Keep fit,游完唔好食得「太Heavy」,「好似我咁食生果就最慳時間又健康啦」。

不過貼文隨即引起網民批評,認為他是「離地」,不明白平民生活,說他「你係老闆,我係打工仔」,「你食3個鐘飯,排埋毒都仲得啦」,「我捱成日叫我食條蕉做lunch?」又有網友抽水,「不如G2000員工做先」、「為特首護航都唔好咁核突」

至晚上,田北辰又發文,稱「有網友叫我去跳海,都有得諗」,但表明要找人陪伴,因為「一向就游開泳池,跳到落維港,風高浪急,真係驚驚地」。又稱,「聞說CY游水好叻,個中環泳棚建議又係佢提出,有佢陪我壯吓膽就好好多啦,不如各位幫吓手遊說佢得唔得?」最後還十分鬼馬地寫上「#you_jump_i_jump」。

昨日,田北辰哥哥、自由黨榮譽主席田北俊昨日出席電台節目時,亦對特首的提議發表看法,批評建議不可行。

發佈於 奇聞趣聞
By 2016-03-11

手機分享本文: