岳少北歐雪地求婚「一擊即中」

2017-01-12 17:31:17
張心怡

香港輕新聞編輯

0112 楊岳橋

【香港輕新聞】擁有眾多女粉絲的公民黨議員楊岳橋(AY),愛情事業雙豐收,不僅於月前接棒出任黨魁,在兩周前與女友北歐旅行時,更「一擊即中」成功「脫毒」。而「志雲大師」陳志雲更在FB上載短片,公開其陳姓女友的「廬山真面目」。

陳志雲未說明條片拍攝的具體日期,但似乎是岳少求婚前,探班大師的舞台劇時所拍。只見片中志雲大師盞鬼哋將岳少的女友拉入鏡,「呢個係你女朋友,橫掂都嚟咗,見吓嘛」,一向冷靜嘅岳少當堂神色慌張話「呢啲唔好上鏡啦」,不過志雲大師當然唔理,仲迫問究竟求咗婚未,岳少引用名言:「to求or not to求, that is the question」。

岳少對傳媒回憶兩周前求婚的過程,他表示當時非常緊張,在求婚前一晚更失眠,「估唔到自己平時見慣風浪,都會咁緊張,好驚唔可以一take pass」;又指本打算在北極光下求婚,惟當時「等極都等唔到極光」,只好在漆黑一片中求婚。

至於幾時拉埋天窗,岳少話結婚需顧及雙方家長意願,而且想低調處理婚事。岳少透露女方姓陳,叫Eve,係事務律師。兩人經朋友介紹,相識至今大約4年喎!他又鼓勵萬千粉絲:「希望大家一齊努力,早日『脫毒』!」

發佈於 奇聞趣聞
By 2017-01-12

手機分享本文: