問路、借廁所都唔得?港鐵站員最好乜都唔使做?

2017-08-10 13:31:35
陳頴詩

香港輕新聞編輯

MTR_副本2

 

【香港輕新聞】近日,有自稱「港鐵站員」的人於網上撰文,力數四大難頂乘客的行為,又自嘲「細個唔讀書,大個做運輸」,引來網民瘋傳及熱烈討論。不過,大部分網民也一面倒「狂插」貼文者。該文章以「港鐵站員再發聲 麻煩乘客注意下」為標題,於8月9日晚上刊登於Facebook 專頁《人客人無藥醫》上,隨即引來網民的討論。大家又點睇呢?

 

一、員工廁所 唔用得

 

CKkaSnsUAAAoldh 乘客係站內人有三急,但附近又無廁所,原來職員竟然會唔想借出員工廁所。(圖為港鐵堅尼地城站洗手間,twitter @mtrupdate)

 

現時,並非每一個港鐵站也設有公共洗手間讓乘客使用。該撰文者就直指,港鐵站內的 「員工廁所」不應外借,乘客若有需要,去港鐵附近的商場更加好,「(我地)已經要同商舖既店員share,麻煩唔好再同我地爭廁所用。」他又暗串,其實部分港鐵站員也不想向乘客借出廁所,只怕得罪「膠層」(高層)。

 

二、入錯閘 / 拎漏野 唔放得

 

HK_Wan_Chai_MTR_Station_Fare_control_systems_n_Turnstiles_n_Ticket_barriers 若乘客不小心入錯閘,職員有權不「放」他們出去。(互聯網圖片)

 

撰文者指,乘客若不小心「入錯閘」,職員並沒有理由放他們出去,「你得(都)識話錯啦,咁點解我要放返你出去呢?」

三、問電話 / 問路  唔問得

 

listening_responding 港鐵服務提升計劃「用心聽,用心做」(互聯網圖片)

 

部分市民有時會到客務中心,或致電車站,向職員查詢車站店舖的電話號碼。撰文者直斥「車站並不是電話公司,唔該唔好打黎問車站既某店舖既電話號碼,甚至係附近商場既管理處號碼。」而當遇著乘客向職員問路時,他指乘客理論上可以用google map自行尋找,「就算我真係答到你直行轉左再轉右再直行,難道你又真係記得兼行得到去。」

四、客務中心只是「票務處」

 

MTR_CuC_Pictogram 客務中心只處理票務問題?(互聯網圖片)

 

撰文者又稱客務中心只處理票務問題,「(票務處)唔係銀行,大鈔唱細鈔,散沙唱紙幣」。

不過,網民的回應中,當中不泛是批評這位港鐵站員,「有Google Map就唔問得路架啦?」、「自大自私」、「又係關公災難」、「其實呢上面都係你職責黎嫁,連上面啲野都唔做,其實你真係可以返屋企」。

 

无标题 截圖自:Facebook 專頁《人客人無藥醫》—港鐵站員再發聲 麻煩乘客注意下

 

 

原文:Facebook 專頁《人客人無藥醫》—港鐵站員再發聲 麻煩乘客注意下

https://www.facebook.com/clientscaredieme/photos/a.996910067077516.1073741829.916131665155357/1144117889023399/?type=3&theater;

發佈於 文化生活
By 2017-08-10

手機分享本文: